PersunMall Autumn Looks

Dienstag, 5. November 2013

Guten Abend ihr Lieben,
bestimmt haben einige von euch schon mal etwas von Persunmall, einem Online-Shop für  Damenmode, gehört. Ich habe ein paar meiner Favoriten für Herbst Looks in 2 Collagen zusammengestellt. Die Auswahl bei Persunmall ist sehr groß, es ist für jeden Geschmack etwas dabei und die Preise befinden sich im günstigen bis mittleren Preissegment. Besonders die Mäntel und Schuhe sprechen mich sehr an. Der rote Mantel in der ersten Collagen ist mein absoluter Favorit :-)



Today I wanna show you some of my favorite autumn looks from the well-known online retailer Persunmall.

What are your favorites?

Kommentare:

  1. The second outfit its my favorite.
    http://tifi11.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. I think my favorite thing is the red coat you have there. Its so stunning and would really be a statement coat. I love all of it though and I want the oxfords too!
    Aesthetic Lounge

    AntwortenLöschen
  3. Lovely selection, amazing red coat

    http://lavenderloafers.com

    AntwortenLöschen
  4. Cute post! LOVE the red coat!! Thanks for following!! :)

    AntwortenLöschen
  5. I love both of these looks!

    Kate from Clear the Way
    (currently running a Concrete Necklace giveaway, if you are interested)

    AntwortenLöschen
  6. Das Outfit ist genau nach meinem Geschmack... besonders die Schuhe und der Mantel sind ein absoluter Traum!!
    Hast eine neue Leserin auf GFC und bloglovin... würde mich freuen, wenn du demnächst mal wieder bei mir vorbeischaust!!

    http://coco-colo.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  7. I just love your picks sooo much my lovely, cannot decide on favourite items because they're all gorgeous! you have awesome taste! ^^ Amazing post! <3

    AntwortenLöschen
  8. Lovely. My favourite is the red coat.

    AntwortenLöschen
  9. I like the color of that green blouse. It is soo deep, don't you think? So nice :)

    xoxo Meg
    www.megulencja.blogspot.be

    AntwortenLöschen
  10. Cute skirt, cool boots. Nice sets.

    http://www.thefashionstirfry.com

    AntwortenLöschen
  11. Nice pieces!! :)
    XoXo

    www.acooltime.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  12. Mir gefällt am besten der schwarze Rock :)

    AntwortenLöschen
  13. Love your selections!
    http://helderschicplace.blogspot.com/2013/11/simple-leopard.html

    AntwortenLöschen
  14. I love both outfits (: But if I had to choose, I'd choose outfit two because I love the green blouse and cowboy boots!
    Which one would you choose?
    Love your blog by the way, you have great style- I'm your new follower (:

    stylesofsummers.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  15. Love the loafers of the first set! Good post! xx

    blancheneve.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  16. Dein Stil bzw. Geschmack gefällt mir sehr :) Ich mag auch beide Looks hier, doch der este etwas mehr :) Toller Mantel und ein sehr schönes Kled ist das :)
    lg aus MÜnchen

    AntwortenLöschen
  17. Hello sweety,i love both ,they are excellent choices!weldone my friend!
    http://shoppingtherapy153.blogspot.gr

    AntwortenLöschen
  18. Great choices dear!

    xoxo

    www.yoyomismaeirene.com

    AntwortenLöschen
  19. Great selections, love the firts set. :)

    feel free to check out
    my new outfit post
    www.jonnessa.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  20. Total schöne Sachen . Kann mich nicht entscheiden!:)

    AntwortenLöschen
  21. I really like both of the outfits :)

    AntwortenLöschen
  22. I love both! =)

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  23. the red coat is amazing!

    http://britishmermaid.blogspot.co.uk/

    AntwortenLöschen
  24. Ich habe die Nude Kleid schon gesehen und bin ich totall verliebt mit!
    <3
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    AntwortenLöschen
  25. Great looks! I am in love with the blue bag! ;)

    Feel free to visit my blog as well if you wish! <3

    Diana
    www.ManhattanImageandStyle.com
    New Outfit Post: Tips to Put Together a Unique Causal look

    AntwortenLöschen
  26. Love the aztec patterned skirt :)
    Have you seen my recent post 'My Sugar Crush'
    Check it out at www.lovefromsimmie.com

    Keep in touch
    xxxx

    AntwortenLöschen
  27. Love the second outfit! the skirt is so so pretty! <3

    Love from France <3
    Cécile
    www.maxcebycecilej.com

    AntwortenLöschen

Ich freue mich über jeden eurer Kommentare sehr. Vielen Dank dafür ♥
Ihr könnt mir auch gerne euren Bloglink hinterlassen, ich schaue bei jedem Blog vorbei :)

Proudly designed by | MLEKOSHI PLAYGROUND |